Semester


Jag är riktigt nöjd över min semestervecka. Roliga dagar i London och fina dagar i Köping. Det var tur att jag kom hem ifrån London, med tanke på vulkanutbrottet på Island. Vi hade väl fått ta båt hem annars.

Nu är det måååånga veckor till sommarsemestern...Jag måste vänta ända till vecka 32...Men som tur är så har jag många roliga saker att se fram emot innan det, och livet är fullt utav möjligheter bara jag tar dom, eller hur?

Samuel är över till en kompis och hjälper honom med lite saker och jag erbjöd mig att dammsuga medan han är borta. Lätt överstökat i hans lättstädade lägenhet.

Jag känner mig otroligt tacksam över att få må så här bra. Jag njuter varje dag!
Efter regn kommer solsken och allt vad man brukar säga, och det är sant.

Det finns nog ingen tjej i Köping som är lika lycklig som jag är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0