Vårkänslor!!!


Ett vårigt London fyllt utav skratt och tankeöverföring. Fula människor, massor utav hundar. Ryssfemmor, Salsakung och William Wallace. Skomodeller och en massa ätbart mest hela tiden. I London går det inte att göra fel. Det står på gatan vilket håll du ska titta åt innan du går över, i tunnelbanan går det inte att åka fel och det är rent. Iallafall på dom mest publika gatorna. London var härligt. Jag kommer definitivt att återvända dit. Snart hoppas jag.

För första gången i mitt liv så får jag uppleva saknad efter någon så det gör fysiskt ont. Jag har ont i magen och mitt hjärta är så sprängfyllt utav kärlek till Samuel så jag går snart under! Det är tur att jag får åka dit imorgon. Med tåg givetvis. Jag utnyttjar mitt privatresekort så mycket jag kan! När jag tittar på bilder så får jag tårar i ögonen. Tårar! Vad i hela friden är det med mig? Är det så här när man är riktigt kär eller vad är det med mig? Jag är så löjlig så att jag nästan skäms!!!

Ikväll vankas Musicquiz på Harrys med fina vänner. Dom gör mig så glad, mina vänner!

Vilken tur jag har, som får vara LYCKLIG! Tack alla underbara människor för det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0