Belly

Jag och Mathilda fick fan för att vi gillar att tjocka igår när vi var i Askersund.
Jag blev dålig redan igår eftermiddag och Mathilda var tvungen att stanna hemma ifrån jobbet idag för att hennes mage är i rikigt dålig form.
Jag vågade äta lite lunch förut vid tre tiden, innan dess, nada förutom lite yoghurt igår kväll hos Samuel.
Idag gör min mage mest bara ont, jag mår illa och har huvudvärk.
Men det är tur att det här hände igår och inte senare eftersom att jag snart ska till Grekland.
Rötmånad vs Två som gillar att tjocka = rötmånad vinner och nockar oss totalt.
Men det är lugnt, vi kommer tillbaka, med magar av stål om ett tag igen!!!

Jag håller på att tvätta ett par maskiner och bara det torkat så ska det läggas ner i resväskan och sen ska jag stänga den och inte öppna den förrän i Grekland.
Jag längtar dit!
Jag är så stressad, hela min kropp är i uppror, så det ska bli skönt att komma bort.

Idag har jag varit effektiv här hemma fastän jag inte mått bra. Det känns skönt, för då kan jag resa bort med gott samvete.

Det är så vansinnigt varmt och kvavt ute så man blir alldeles snurrig i huvudet tycker jag.
Jag hoppas att ni får fint väder här hemma också i veckan. Men inte lika fint som oss förstås. Greklandfint!

Jag är lycklig! Min familj är fin, mina vänner är fina och min pojkvän är den bästa som går i ett par skor!

Världens finaste och bästa syster passar Leo och Max medan jag är borta. Hon är den enda jag litar på när det gäller mina katter. Hon är världens djurvän och snäll emot alla djur. Jag älskar dig Annica! Leo och Max också.


Om vi inte hörs någonting mer så hörs vi när jag kommit hem igen. Imorgon åker jag till finast och sover där till det är dags att åka till flyget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0