Första semesterdagen


Jag begav mig,som sagt, ut alldeles ensam i skogen i måndags, min första semesterdag.

Här kommer några bilder:













Om några dagar så åker jag och Emma till Skiathos!
Vi fixade den resan idag :) Det ska bli så himla härligt att åka bort en vecka och speciellt med Emma som jag tycker så himla mycket om!
Vi hade så himla roligt förra året när vi var iväg så jag orkar inte ens tänka på hur roligt och galet det blir i år :)

Annars har jag GALET mycket att göra...Jag ska försöka att göra så mycket som möjligt dom här dagarna innan jag åker så att jag kommer en bra bit på vägen...Det har jag iofs redan gjort, men det skadar aldrig att komma ännu en bit längre på vägen.


Åååå vad jag längtar till vi ska åka! Jag hoppas att dagarna går fort =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0