I ytterligare en annan del av Köping...

...där bor jag :)
Mitt hus målas rosa :)

Om det inte var för att alla sladdar är i någon kartong/påse så hade jag lagt upp två bilder här i bloggen.
En på min fina duktiga pojkvän som monterar ihop min monstersäng och en bild på sängen när den är klar :)

Ikväll är första kvällen som jag är i lägenheten alldeles ensam. Det känns JÄTTEkonstigt. Men jag hämtade hit katterna förut så dom är här med mig. Då känns det mindre ensamt.
Men jag kommer att sova som en stock inatt för jag är så trött. Jag är trött i kroppen efter allt bärande och jag är trött mentalt för allt tänkande.
Imorgon ska jag hämta det sista i gamla lägenheten och städa den sen är jag färdig men denna flytt.

Men jag mår bra, jag har ont som tusan i nacken för att jag börjar att slappna av i axlarna och i nacken. Mina axlar har sänkts jättemycket...så otroligt skönt!

Jag har glömt att äta idag...så jag ska ta fram brödrosten och rosta lite mackor. Inte med choklad eller sylt på som i Grekland dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0