Semester!

Det är nog inte förrän på måndag morgon som jag kommer att förstå att jag faktiskt har semester!
Men det känns härligt att veta att jag har fyra lediga veckor framför mig.
Jag har väldigt mycket att göra, egentligen, men jag vill ändå åka iväg en vecka och sola och bada.
Jag tittar på Sista Minuten resor varje dag. Jag vill åka till en grekisk ö och bara lata mig.
Jag är trött på människor efter att ha jobbat hela sommaren så jag skulle behöva få koppla av och så.
Men Emma vill åka till Barcelona så jag vet inte riktigt hur vi ska göra faktiskt.
Samuel är iväg och hjälper sin mamma ett par timmar så jag har lite egentid här.
Det är typiskt att jag glömt mina träningskläder. Annars hade jag kunnat springa en stund.
Men, jag ska ta mig en sightseeing här i Köping, jag behöver det ;)
Det är nog bäst att jag ger mig ut nu innan det börjar att regna.
Öldrickning på Onsdag kväll ifall någon är intresserad =)

Kommentarer
Postat av: Tokan M

Count me in sweetiepie! Öl, mums!

2010-08-08 @ 00:53:56
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0