Annandag Jul

Jag vill inte börja jobba igen imorgon. Jag vill vara ledig hela veckan som kommer.
Men jag har haft det så mysigt...
Samuel hatar folkmassor och skulle aldrig åka på tex mellandagsrea.
Tills igår. Jag sa att jag vill köpa en ny mobil, jag hade fått pengar som skulle räcka till det.
På TV visades annons om att Mediamarkt hade 20% på allt.
Samuel sa att han följer med mig dit.
Jag höll på att ramla av stolen när han sa det.
Han är nog rätt kär i mig ;)

Jag kom hem med en Samsung Galaxy S och jag är jättenöjd. Det är väldigt svårt att peka men jag kommer att lära mig det där. Jag får sms bomba folk så att jag kan öva.

Det har varit en riktigt mysig dag idag. Samuel fick välja en nyårsklänning åt mig på H&M. Hittade dock ingen på rean. Sen så köpte jag en mörkrosa jacka på Intersport som jag kan ha som fritidsjacka. Det går inte att ha fuskpäls på isen eller i skogen.
Klockan 17 ska vi till Samuels pappa och hans fru för lite julfirande. Jag har köpt med mig en julgrupp som tack för att jag får komma. Jag vet inte riktigt hur dom firar och så...
Nej, jag ska inte deppa ihop över att jobbet kallar imorgon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0