I`m a believer


Jag och mina fina vänner Emma och Mathilda trotsade kylan och åkte till Ånnaboda i förmiddags för pulkaåkning.
Det var bara vi där.
Dom andra kanske tyckte att det var för kallt?
Mesar!



















Jag skulle fått den här presenten för ett tag sen, men det kom alltid saker emellan eller att tjejerna GLÖMDE den ;) Det är iallafall en present till Snubbelmaja ifrån Emma, Mathilda och Tina <3 Den sitter på väggen i mitt sovrum nu. TACK ni är bäst!

Jag har filmer från idag, men såna vet jag inte hur man laddar upp här.

Jag hade en svår natt. Min hjärna är inte alltid till min fördel.
Jag går lätt till angrepp mot mig själv när jag tror att någonting är fel eller när jag blir osäker. Men jag går hellre till angrepp mot mig själv än mot andra när jag är orolig.
Jag blir osäker pga saker som hänt innan och saker som händer nu.
Samuel slog mig i huvudet över telefon och lyckades vända mig iallafall.

På tal om slåss så har vi inte slagits på två kvällar. Jag har inte haft lust. Inga nya blåmärken alltså... Vi slåss på låtsas och det är skit kul för ingen ger sig haha :)
Min fot är fortfarande blå efter en spark mot Samuels smalben.

Nu har jag en kväll kvar innan jag fyller 27. 27...herregud vad jag är gammal...
Samuel har sagt att nästa år kommer att bli världens bästa år.

Jag får inte åka till Samuel förrän senare. Han ska visst fixa med en present.... ;)


Snart 27 alltså...jösses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0