Kärlek


Jag älskar att vara så här kär. Jag vill alltid vara så här kär!


Jag ska spara ihop till en ny mobil. Jag vill ha en Samsung Galaxy S. Jag fick prova ena chefens idag och jag gillar den!

Jag har stulit några bilder från julbordet :




Mathilda i bakgrunden och så jag och Tina.




Yani, Mathilda och så jag hemma hos Alkman innan.



Yani, Michaela med huvudvärken och AnnLo.


Jag kan stjäla en massa mer bilder, men det är på kollegor som kanske inte vill synas här.


Samuel och Johan fixar lampan till min bil i skrivande stund. Vilken tur jag har :)


Imorgon väntar 6 timmars kvartstid så jag ska nog ta med mig min dator så att jag kan surfa lite...


Snart fyller jag år och snart är det julafton. Herregud vad tiden går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0