My B-day!

Jag har haft en jättebra födelsedag!
Jag såg redan imorse att mitt andra tåg, som jag skulle ta hem från Stockholm var inställt så jag passade på att åka med ett tidigare tåg hem därifrån. Perfekt :) Sluta två timmar tidigare har väl aldrig hänt ;)
Jag har haft det jättemysigt med Samuel och det har gjort min födelsedag till den bästa :)
Jag har fått massor av sms och telefonsamtal och jättemånga gratulationer på Facebook.
Man känner sig ju lite populär ;)
Jag har fått jättefina presenter av Samuel så nu är jag ännu mer kär i honom ha ha :)
Vi får se hur det går för mig till och från Göteborg imorgon...det verkar vara totalkaos...
Men men. Huvudsaken är att jag kommer hem någon gång.
Och jag jobbar gärna så att mina kollegor som har barn får vara hemma med dom.
Efter jobbet åker jag till mormor och morfar. Där är mamma och pappa också. Syrran har redan hunnit åka när jag slutat jobba =/
Senare på kvällen byter jag och Samuel julklappar. Trist för honom, som vet vad han ska få eftersom han valt den själv ha ha...men en grej vet han inte om... ;)
Åååå syrran det känns så tråkigt att jag inte får se när du öppnar dina julklappar =/ Jag är så nöjd över dom haha :)
Samuel är och hämtar skruvar hos sin mamma till sitt projekt så jag passar på att blogga ;)
Tack alla som gjort min födelsedag så fin <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha om du vill kan jag filma när jag öppnar dom haha så får du se :D Hoppas du blir glad över dom jag köpt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0