Snöa på

Det blev ingen dagstur till Stockholm idag. Det var tråkigt, men det kommer fler tillfällen.

Jag såg chansen att ha en riktig slöar dag och jag tog den.
Johan var här på morgonen ( läs hos Samuel ) och hämtade min bilnyckel och for iväg med bilen för att ge den trasiga lampan ett sista försök att bytas.
Och han grejade det i dagsljus :)
Jag fick tom dörren smörjd då han tyckte att den var lite trög.
TACK Johan för att du hjälpte mig!

Jag knallade förbi Matöppet och hyrde Sex and the city 2.



Den var jättebra och jag skrattade och grät emellanåt. Jävligt känslig brud ;)
Jag tror att alla tjejer kan känna ett sug efter att leva sådär bland alla snygga skor och alla vackra kläder och drinkar hit och dit.
Men jag är väldigt nöjd med det livet som jag lever.

Och jag är stolt och glad över att Samuel har varit snusfri en hel vecka idag :)
Han hade en snus inne hela tiden förutom när han åt, hade sex eller sov. Annars HELA tiden. Usch.
Men jag behövde tydligen bara säga ett par gånger att jag inte trodde att han skulle kunna sluta och räkna ut vad det kostar per år ;)
Jag har fått en ännu bättre pojkvän nu sen han slutade snusa. Han är mycket piggare på kvällarna och det säger han själv också.
Tack hjärtat för att du slutat haha.

Jag känner mig bara så anti mot att sova borta imorgon. I jävla Muppsala. BLÄ! Jag börjar 12 imorgon och slutar 16 på Lördag....kuuul...

Jag fick en Trisslott av min hyresvärd i julklapp och på den vann jag 50 kronor så jag hämtade ut två nya lotter idag. Och jag vann 50 kronor igen, så jag ska hämta ut två nya :) Kul!
Och gulligt att få en julklapp. Av min förra hyresvärd fick jag inte ens snön skottad.


Nu ska jag vila en stund, men inte somna, för jag har lätt jagskasnarthamens-huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0