Det beror på...


Det bästa med att bo ensam är att jag kan loda runt i raggisar, för små trosor och ful tshirt utan att någon ropar buuuuuuuuu åt mig.
Jag kan även komma hem mitt i natten, smula med kakor och kasta Rollopapper i hela sängen utan att någon klagar på att det är smulor i sängen.
Jag kan även äta maten direkt ur kastrullen om jag vill det.
Jag kan ha svarta ränder på kinderna efter att ha gråtit mig igenom en film utan att någon blir livrädd och tror att den hamnat på skräckfilmsinspelning.

Eller så kan jag pussa och krama mig igenom en helg, hålla handen framför skidskytte på TV och äta godis till morgonkaffet.

Jag väljer båda alternativen. Jag tror på att en bra kombination är det allra bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0