800 grader

Inte exakt kanske. Men bra nära.
Det är liksom....tropiskt klibbigt. Det går inte att sova särskilt länge när det är så här varmt och minsta rörelse gör att jag svettas...
Vilken tur att jag får vara på varma tåg idag och inte ligga i solen vid vatten och bada...Det får Samuel...han har tur. Och snart har han semester också...
Men just nu ligger han och sover i min säng.
Igår somnade han mot min axel...herregud jag smälte som smör i solsken.
Hur mycket kärlek går det att känna för en annan människa?

Bränner man kalorier när man svettas genom att bara existera? För i så fall önskar jag att gå ner tre kilo den här jobbhelgen.
Jag vill att det ska vara fint väder imorgon så att jag och Emma kan åka och sola och bada. Det kan väl inte vara så jävligt att när vi jobbat hela den här varma helgen, så är det fult väder imorgon? Nej...
Och varför säger man fult väder? Man säger ju inte snyggt väder när det är sol?

Det är inte bra att vakna klockan 04 av att det gör migrän-ont bakom vänstra ögat...En värktablett hjälpte då...Nu kommer det smygande igen...satan in the street...

Jag tror att min hjärna är överhettad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0