Älvdalen


Det känns tråkigt att redan vara hemma. Men så är det när jag måste jobba i helgen.
Det var iallafall jättemysigt att vara där uppe och träffa familjen. Jag har inte varit där på ett år.
Förr var jag där oftare.
Det är så fint där uppe. Jag uppskattar det ännu mer nu när jag blivit lite äldre. Och det luktar så friskt och rent där uppe.
Jag är tacksam över att jag fått tillbringa så mycket tid där i hela mitt liv.





Jag är trött men jag vill inte gå och lägga mig. Då vaknar jag upp till en jobbhelg. Jag trivs på jobbet, men just i helgen vill jag inte jobba. Jag känner mig...orkeslös. Och jag vill sova hemma. Inte borta på jobb.

Vad det regnar mycket. Det är otroligt att det kan regna så mycket. Jag önskar att jag får lite fint väder iallafall på min semester.
6 dagar kvar nu att jobba. Jag hoppas att dom dagarna går snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0