Happyland

Den här helgen har varit så himla bra!
Jag kunde inte hålla mig, utan åkte sista tåget till Samuel i Fredags kväll.
Jag kunde inte sluta flina när jag såg honom på plattformen. Folket i tåget lär väl ha undrat vad fan jag flinade åt.
Samuel var glad han också.
Sen har det liksom bara varit sådär...lätt och självklart hela helgen. Jag har njutit varenda sekund utav hans sällskap.
Nu åker han iväg ett tag igen, men blir det lika härligt att återse honom den här gången också, kommer jag vara lyckligast i världen igen.

Det är snart endast 9 arbetsdagar kvar sen har jag semester. Jag längtar. Jag har ingen ork. Jag har ingen lust.

Det är mycket som far runt i skallen på mig nu, men det är bra saker. Jag vill bara att det ska bli dags! Det är så jobbigt att vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0