Lördag

Imorgon, om jag orkar, ska jag skriva om min oro för unga tjejer som springer runt ute alldeles ensamma på kvällarna.


Tack fina Mathilda för din kommentar i ett tidigare inlägg. Jag saknar dig också!


Dagen på jobbet var roligt, jag jobbade med Madde, men varm, klibbig och full utav huvudvärk. Det resulterade i att jag fick åka hem, proppa i mig två värktabletter och sova. Sova ända till klockan ringde och jag skulle iväg och grilla. Lite drygt en timme.
Jag hade väldigt trevligt ikväll. Det var väldigt lättsamt och gott att äta tillsammans med andra. Roligt att plocka körsbär medan Moa ska få till en bra bild och sånt där...
Tack alla fina för ikväll! Jag är så glad att jag har er!

Samuel ringde från en fjälltopp idag. Jag blev så himla glad av att höra hans röst. Jösses vad jag saknar honom. Det kändes bra att höra att han blev glad av att höra min röst och han saknar mig också. Och fisk hade dom fått där uppe. Precis som jag sa :) Jag sa att det kommer bli ett bra år i år tillskillnad ifrån förra året...Det här är ett bättre år helt enkelt ;)

Det spökar här hemma...någonting som hänt varje dag nu när jag kommit hem.

Dags att sova och hoppas att jag slipper vakna inatt och ta tabletter mot tandvärk. Jag har inte haft ont alls idag.

Jag hoppas att morgondagen går fort på jobbet så jag får komma hem och sova ut på min lediga dag, på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0