Memories


Ibland provar jag Samuels glasögon. Ser jag inte ganska smart ut?




En gång hyrde jag ett torp. Jag älskade det. Då såg jag ut såhär:



Jag gick ofta runt i Helly Hansen där. Och drack öl. Så här:




Ja det är tråkigt att tvätta. Då får man lägga upp gamla bilder på sig själv.

Imorgon åker, som sagt, jag och syrran på snabb visit till Dalarna.
Så här har vi sett ut en gång i tiden:



Det ska bli kul att komma upp till Dalarna. Och spela en massa dålig gammal musik i bilen på väg dit. Och spilla med dricka och smula med godis. Syrran är bäst.

Jag fick tummen ur och färgade mitt hår förut. Det gick snabbare än vad jag trodde. Jag passade på att leka frisör med Dannes hår också när jag ändå var i farten. Han måste vara snygg i håret till helgen :)

Tänker på Samuel och längtar efter honom. Han har det bra där uppe. Han har fullt upp :)
Längtar till jag får se honom igen.


Jag antar att tvätten är färdig nu...hur ska jag göra för att tvättning ska bli roligare? Någonting måste det ju kunna gå att göra?

Jag tror jag mötte Jehovas Vittnen i trappan förut. Jag sa att jag tror på Tomten och inte på dom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0