Sparbössa

En bil är en sparbössa.
Jag stoppar i pengar i bilen, men det går inte att få ut dom igen.
Nytt blinkersrelä = 965 kronor.
Men jag tycker det var ett helt okej pris. På Audi skulle dom ha 2000 kronor bara för att felsöka.
Eventuellt blir det att stoppa 5700 kronor till i sparbössan.
Samuel, vill du sponsra? ;)

Jag vet att jag gnäller, men skiiiiiiiiiiiit vad trött jag är! Jag vill ha semester. Jag behöver semester.

Imorgon måste jag orka färga håret. Det är inte speciellt jobbigt egentligen. Men just nu är det mesta jobbigt.
Jag måste även tvätta, fixa med papper och så skulle jag helst av allt vilja ha ork för en tur till tippen.

Han som värmer mitt hjärta har åkt iväg för att fiska igen. Ensam. Han är så skön. Jag saknar honom. Den här helgen var väldigt bra tillsammans med honom. Och mer såna helger ska det bli. Mer tid överhuvudtaget =) Jeeeeij, jag är så GLAD!

Det är dags att smygkolla på resor också. Jag och Emma ska åka iväg v 33. Inte till värsta partystället utan till ett ställe där vi mer kan.....dega och vila. Jag hoppas att vi hittar någonting bra.

Jag hade gärna sovit hemma inatt. Men det får jag inte. Jag ogillar stället där jag ska sova inatt.
Och det är klart att det är jättefint väder när jag ska stå och svettas på två olika tåg.
Okej, 9 dagar kvar att jobba, sen får jag vara ledig i 4 veckor och hinna med allt det som jag vill och måste.

På Torsdag efter att jag jobbat färdigt åker jag och syrran till Dalarna och hälsar på. Vi åker hem igen på Fredag eftermiddag eftersom att jag måste jobba på Lördag...
När jag är där uppe så är jag inte så långt ifrån Samuel som är låååångt upp. Bara typ 40 mil emellan oss ha ha.


Jaha uniformen var det ja.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0