Tänder

Om jag fortfarande har tandvärk, eller vad det nu är, på måndag så får jag tyvärr bita i det genomsura äpplet och ringa till tandläkaren.
Jag vill inte. Jag är livrädd varje gång jag tvingas gå till tandläkaren.
Det är så dyrt. Jag ska ju ha semester alldeles snart! Jag vill lägga pengar på det!
Men jag vet, det går inte att gå runt och ha tandvärk, det är olidligt. ( Men det är fan inte värre än att ha halsböld )
Det är inte bra att äta Ipren, men det gör inte ont då.

Jag saknar Samuel. Väldigt mycket. Men inte på ett hängamedhuvudet sätt utan mer...vart är alla kramar och pussar sätt. Men snart så kommer jag inte behöva sakna honom på samma sätt längre. Ååå vad jag längtar. Det kommer bli så bra. Fina Samuel, du gör mig lycklig!

Jag drömde att jag skulle köpa lax inatt. Bara för att jag och Bob pratade om vad vi ska grilla på Lördag.
Jag längtar till på Lördag. Det kommer bli bra. Jag fortsätter på den nyktra linjen och tar bilen dit. Det finns så många andra som dricker alldeles för mycket, så dom kan dricka åt mig också.
Det är skönt. Att ha fått en helt annan syn på livet. Men jag har också jobbat hårt för det.
Mina vänner gör mig lycklig, dom är så bra! Dom är så fina!
Fast igår kom jag och Bob fram till att vi bara har en kompis. Jag har Bob och Bob har mig.

Jag kommer mig inte för att gå ut idag innan jobbet. Jag är lite...stingslig för att jag har ont i käften tror jag. Jag vill liksom vara ifred...det räcker med att jag ska träffa hundratals människor på jobbet sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0