Kvällstrött...

Det är ett handikapp att vara kvällstrött i sociala sammanhang.
Igår klockan 20 blev jag trött...sådär supertrött och sen var det en kamp att hålla ögonen öppna...det var tur att jag blev tilltalad ibland så att jag inte somnade...
Jag råkade visst ta en powernap i bilen på väg hem vid halv tolv tiden. Jag vaknade av att jag fick en puss utav Samuel och ett " vi är hemma ".
Klockan 14 ska vi befinna oss i Örebro för att äta mat. Mamma är ensam hemma, pappa är i Dalarna, så vi ska dit och äta så hon får lite sällskap ;). Syrran och Roberth kommer också. Det ska bli härligt att träffa dom allihopa. Synd bara att pappa inte är hemma också.
Eftersom att jag mest åker till Samuel så har inte min familj träffat honom så mycket.
Imorgon ska jag jobba, eftersom min personalfördelare erbjöd mig att vara ledig igår istället.
Jag vill inte jobba alls.
Jag vill vara ledig med Samuel. Typ jämt.
Det är hårt att vara kär ;)
Fast det är bra att inte kunna ses hela tiden tror jag...det är skönt att längta.
Ikväll ska jag ge mig ut och springa innan jag parkerar röven i soffan.
Om jag är pigg imorgon kväll när jag slutat att jobba kan jag bege mig ut också...och på Måndag kväll i Karlstad.
Jag vill och då kan jag!
Nu längtar jag sådär mycket efter Samuel igen. Jag hoppas att han vaknar snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0