Ovilja!

Jag vill att den här dagen ska bli så lååång som möjligt för jag vill inte åka hem. Hem till vardagen som dom fyra första dagarna innebär 780, 980, 980 och 780. Jag kommer att vara så sjukt trött. Hem till vardagen som innebär noll fysisk kärlek på en vecka.
Jag vet att jag tjatar om det jämt, men jag har det alltid så bra hos Samuel.
I fredags fick jag äran att följa med Samuel ut på en fisketur. Flytbröd, jag vet inte vad det kallas, men flytbröd låter ju bra, bröd på kroken som flyter? Det körde han med i fredags. Först kastade han ut lite bröd för att locka till sig fisk. Sen fick jag säga vart han skulle kasta ut kroken. Jag tyckte att ett ställe under pollen verkade bra, så han kastade dit och fick napp med en gång ha ha :) Jag fick langa håv och se hur en färna ser ut. Tydligen slogs Samuels gamla rekord ut på flytbröd i fredags :) Det var roligt. ( Förlåt Samuel om du läser det här och jag inte vet vad brödgrejen kallas ha ha )
Det var härligt att se Samuels ansiktsuttryck i fredags. Jag kommer aldrig att glömma det. Nu vet jag hur han skiner upp när rätt fisk nappar. Jag ska tänka på det under hans semester, hur jäkla lycklig han kan se ut.
Om det inte var för några halvfyllon som störde med prat och gap, så var det skönt att sitta ute och bara vara. Det är skönt att inte prata hela tiden. Och så fick jag se en bäver :) Den simmade fint förbi två gånger.
Eftersom att jag för någon slags tur med mig, eftersom att Samuel fick en fisk att tom registrera när jag var med och kastade mäsk, och nu denna turen i fredags, så får jag nog följa med honom ut igen :)
Helt klart värt det fastän jag fått ett bett eller någonting på knät som gör att det är helt svullet och jag inte kan böja det ordentligt.
Vad ska alla människor göra på midsommar?
Idag ska jag verkligen fånga dagen!

Kommentarer
Postat av: Annica

När är midsommar? ^^

Postat av: Michaela

Midsommar är 25:e juni ;)

2010-06-13 @ 20:15:48
Postat av: gurkan

Du Michaela, jag säger också flytbröd=)

2010-06-14 @ 20:47:20
Postat av: gurkan

Du Michaela, jag säger också flytbröd=)

2010-06-14 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0