På min lista

Nu är det så att jag är trött men får inte sova än, kärlekskrank och uttråkad och tänker därför fylla i en lista så att tiden ska gå fortfare. Ni behöver inte läsa ;)


Vilken svordom använder du mest? Fan
Äger du en iPod? Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 04:30
Hur många resväskor äger du? Två
Använder du flip-flops? Jag ägde ett par förut, men nu tror jag inte att jag gör det längre
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica blir det oftast
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar den!
Vilken var den senaste filmen du såg? Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö som gick på tv i lördags.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med en vän.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En glass
Har någon någonsin kallat dig lat? Det minns jag inte
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Inte längre
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Det är nog en Bob Dylan
När var senast någon stötte på dig? Oj det vet jag inte. Samuel brukar stöta på mig fast jag säger att han inte behöver göra det längre :)
Vad åt du till middag senast? Glass ;)
Använder du huvtröjor? Nej det händer i princip aldrig
Kan du vissla? Ja.
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Jag vågar inte åka någonting
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör dom säkert
Vilket riktnummer befinner du dig i? 019.
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Jättestort?
Hur många syskon har du? 1. Världens finaste lillasyster
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej.
Vilken film kan du alla replikerna till? Jag kan inte alla repliker, men många repliker till några filmer
Äger du några band t-shirts? En
När flög du senast? I april
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 1
Läser du för skojs skull? Jag läste mer förr...nu blir det inte så ofta
Diskar du din egen disk? Ja
Har du gråtit offentligt? Ja det har jag gjort några gånger. Inte lätt att vara blödig
Har du en stationär dator eller en laptop? En laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja och jag tycker det är riktigt roligt
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej det är jobbigt, jag vill betala för mig själv
Kan du kasta macka? Ja.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Jag har inte varit på bio på flera år. Men godis skulle jag ta med
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.
Vad har du för väder? Soligt och blåsigt
Har du en blogg? Ja
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Teater
Gillar du att flyga? Det är lite olustigt att lyfta och landa men annars tycker jag det är helt okej
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor
När sov du senast på golvet? Oj det vet jag inte. Men det händer ibland. Jag kan somna lite var som helst
Vilken är din favoritdrink? Strawberry daiquiri
Gillar du din boendesituation? Sådär
Vilken är din mammas hemstad? Örebro.
Din pappas hemstad? Stad och stad, Åsen, en by i norra Dalarna
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det har inte så stor betydelse
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Väldigt sällan. Jag ogillar att stressa.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.
Vilken är din favoritfrukt? Banan
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ha ha nej verkligen inte
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27....herregud vad gammal jag är...
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja
Tror du på liv på andra planeter? Nej
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Det var så längesen så det minns jag inte
Vad var det senaste du åt? Chips som syrran lämnat kvar ;)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Förut var det det motsatta, men nu är det båda
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min mammas docka hette Michaela
Gillar du senap? Ja.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Acceptera
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej aldrig i livet!!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Oj vilken konstig fråga, det vet jag inte
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Faktiskt inte
Tycker du om att krama folk? Ja!
Skulle du säga att du är trendig? Nej jag har min egen stil
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Det är pinsamt att erkänna
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, men det händer sällan som tur är
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Hm...det vet jag inte...
Tycker du att du är attraktiv? Ibland
Vad är du allergisk mot? Ingenting som tur är
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Det måste jag fråga mamma och pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0