På väg

Man kan välja att ligga i solen eller bada när det är 25 plus grader ute, eller så kan man kämpa sig igenom 3 km spåret. Jag har inte sprungit många dagar, men jag märker redan att jag orkar mer än häromdagen.
Jag kämpar på bra med täppt näsa och en enorm envishet.
Dödsångesten fanns, ja, men den stoppade mig inte.
Det känns bra det här, jag ska kämpa på!
Jag sitter i skuggan på Samuels balkong med hans dator i mitt knä. Han är iväg och tränar.
Jag erbjöd mig tidigare idag att åka och handla. Sen kom jag på att det säkert är mycket folk och jag vet hur lätt jag kan freaka ut, så Samuel får följa med. Han har en lugnande inverkan på mig. Som Remeron ungefär. Fast bättre.
Frågan är bara om han vill visa sig med mig. Det ser ut som om jag har böldpest på kroppen. Satans mygg vad jag hatar er!
Ikväll ska vi ut och lura fisk :) Jag är så glad att jag får följa med :)
Midsommarafton börjar med tårta hos Samuels mamma. Sen blir det grillning ute hos Mikaela och Anders. Det blir lugnt. Det är så jag vill att det ska bli för min del i år.
Det är så långt kvar till min semester. Jag längtar redan!
Är det spott som gäller på myggbett så dom ska klia mindre, eller vad har ni för tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0