Positiv energi!

Efter att fått som jag ville imorse så strålade jag hela dagen på jobbet. Jag gav extra mycket leenden till resenärer och kände mig bara så himla glad.
Den här dagen har verkligen rusat förbi. Och det är bara bra för det betyder att det snart är fredag och jag får äntligen åka till världens bästa Samuel.

Jag håller på att avvänja mig med Försvarets hudsalva som uppenbarligen enbart förvärrar läpparna på mig. Idag kilade jag in på Bodyshop för att köpa något slags klet att stryka på som inte innehåller minderaloljor eller alkohol som allt annat skit gör. Jag fick bra hjälp utav en tjej där inne och kom ut med ett klubbkort och ett cerat för 95 spänn. Men men. Hon sa att det är ofarliga grejer i det.
Jag fick även tips utav en kollega om Munkens bisalva. Minns att mamma och pappa hade sånt när jag var liten. Jag får köpa mig en sån burk helt enkelt och testa.
Jag hoppas att jag är hångelvänlig till helgen, det är det viktigaste ;)

Snart är det bara åtta veckor kvar till semester! Jag är så glad att jag och Emma kan åka någonstans i år också!
Det är synd att jag och Samuel inte ens har en dag ledigt samtidigt. Men jag vet att han gör det som han älskar allra mest på sin semester och kommer att komma hem lycklig och med nyladdade batterier så det känns bra ändå.
Och jag klarar mig själv. Jag oroar mig mest för hur jag ska trycka in allting som jag vill göra på fyra veckor :)

Jag måste nog göra ett glädjetjut i kudden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0