Underbart!


Det är härligt att skriva en massa positiva saker när jag bloggar istället för år utav mörkt bloggande på min andra blogg. Jag älskar det nya!

Jag satt och njöt i solen förut. Jag tänkte på livet. Hur fint livet kan vara.
Jag och Mathilda köpte glass för ett helt kompani, medan Emma nöjde sig med ett mindre lass. Sen gick Mathilda och köpte jordgubbar som vi satt och åt i solen.
Det var medan vi åt jordgubbarna som jag kände hur himla glad jag är!
Bästa Samuel skickade knasiga sms, såna som bara han och jag skickar, och Emma satt och lärde mig och Mathilda vilka grepp hon gör på dansgolvet och vi skrattade.
Sen gick vi tillsammans och handlade mat för våra olika hushåll.

Jag har gått upp 04:30, 02:50, 02:50 och imorgon 04:30 den här veckan, men jag känner mig ändå ganska fit for fight fast jag är dunderförkyld...det är bra!

På Fredag är jag ledig. Då ska jag ligga i solen på en gräsmatta och äta jordgubbar hela dagen för det är jag värd!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej bästaste du!

Jag kommer inte iväg till Liseberg imorn.. så om du vill joinar jag gärna i jordgubbsätande och solande :D



Hoppas du och Emma har ett roligt äventyr ikväll! KRAM



Och du.. Du är så himla BRA!

2010-06-17 @ 22:17:46
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0