Wake up call

Jag borde verkligen sova nu. Jag borde åtminstone ligga i sängen.

Min totalt förvirrande supervila i förmiddags vände upp och ner på mig. Jag har varit lite trög hela dagen.

Trögheten kan även bero på min en gång i månaden förkylning som jag verkar behöva få sen min halsfluss i januari. Men det gör inte varken halsfluss ont eller halsbölds ont i halsen.
Det är bara irriterat. Snorig är jag också.
Ganska äcklig med andra ord.

Bra dag ändå. Mat hemma hos mamma och pappa efter jobbet. Härlig energigivande promenad med Rocco medan mamma och pappa var och tittade på bil med syrran.
Syrran köpte bil. Hon var så glad! Då blev jag så glad.
Syrran är bäst!

Jag har varit smart nog att laga två matlådor för jag kommer inte att orka imorgon.
Min väckarklocka ringer 02:50 inatt och i övermorgon. Klockan 03:20 kommer Mathilda i Saaben och kör mig till jobbet. Fint att bli skjutsad. Annars kör jag jämt andra. Fint att jobba en hel dag med Mathilda!

Jag längtar till Köping. En hel vecka till vi kan ses igen. Det är jobbigt redan nu. Men vem vill, som nykär, vara ifrån den som man är kär i? Ingen.
En vecka går fort =)

Nehej, lite nässpray på det här och sen ska jag ringa John Blund och se om han kan dumpa ett ton sand i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: Annica

Wrooooooooooooooooom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0