Söndagsloj

Jag skulle kunna köpa tio stycken Samuel-lägenheter för samma pris som en i Örebro.
Jag vet inte riktigt vad man gör i Kp på söndagar, men soffhäng är mysigt. Använde jag just precis ordet mysigt? Vad händer med mig?
Kär och löjlig? Ja.
Jag blir även inlåst i lägenheten med dammsugaren medan lägenhetsinnehavaren/pojkvännen är iväg och bär en ekskiva.
Varför är det roligare att ta reda på disken i Kp och dammsuga än vad det är hemma?
Om jag skulle "bry" mig så här hemma, skulle jag ha ett fint hem...
Jag kanske ska hyra en container och en plogbil eller tända eld på lägenheten hemma? Eller kanske sälja allt som jag har och börja om från scratch? Jag vet ju varför jag aldrig riktigt kan trivas någonstans, men det börjar bli tjatigt det här...ge mig trivselkänsla!
Tydligen har grabbarna hemma visat sitt missnöje med att slita ner gardinstången i vardagsrummet. Det är fint att veta att jag är saknad!
London och Oslo inom loppet utav en månad? JA!
Och även fast det mesta är för bra för att vara sant, så är det någonting som gör lite ont ändå...
Nu kommer slavdrivaren och låser upp dörren snart.
Kärlek. Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Låter som en UNDERBAR helg! De är du värd!



Vi topper mä litte Kobenhuvn, triss i hufvudbyer :D

2010-03-21 @ 23:33:57
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0