Fighter

Jag är så glad att jag kämpade vidare. Tänk så mycket jag skulle ha missat annars.
Jag är väldigt tacksam för livet. Så tacksam att jag kanske borde fira Thanksgiving varje år?


Mamma, pappa och syrran er älskar jag för att ni alltid har funnits där för mig när jag behövt er. Och även inte behövt er. Jag vet att ni under lång tid oroade halvt ihjäl er för mig...Ni är den bästa familjen!

Samuel, dig älskar jag för att du är världens bästa människa. Jag är så stolt över dig. Jag är glad över att få vara din flickvän och din bästa vän. En massa glädje, varje dag tillsammans med dig! Vi har SÅÅÅ mycket roligt att se fram emot :)

Emma, dig älskar jag för att du alltid har funnits där för mig sen vi lärde känna varandra. Vi har gått igenom jättesvåra saker både du och jag. Du visade dig vara en sann vän när så många svek mig.
Vi har även gjort många roliga saker ihop. Festat, rest, klagat på andra, duschat i öl...Ja du vet :)
Vi kommer att vara vänner hela livet och förstå varandra på vårat eget speciella sätt ha ha.

Mathilda, dig älskar jag för att du är en sann vän. Det kände jag direkt när du övningsåkte med mig när du började att jobba på SJ. Jag känner aldrig av att du är 5 år yngre än mig för du är på samma nivå som jag. Du har också funnits där för mig när jag behövt det. Och jag vet att bråkar någon med mig så är det bara att bussa dig på personen, du kan skrämma slag på vem som helst när du blir förbannad. Och du gillar att äta precis som jag ;) Vi kommer att vara vänner hela livet!

Och sen har jag en drös med favoriter, som jag inte träffar lika ofta, men som jag tycker jättemycket om och önskar att vi får tillfälle att träffas oftare. Ni vet vilka ni är!

Och sen har jag fått äran att lära känna nya människor sen jag träffade Samuel och flyttade.
Mikkiz - bästa svägerskan som går att få.
Anders - han har lika störd humor som jag.
Michaela - hon är som jag. Vi tänker på precis samma sätt.
Johan - han kan allt. Baka bullar och flyga helikoptrar.
Oliver - min yngsta favorit.


TACK för att ni förgyller mitt liv!


Nu ska jag mysa i soffan med mitt fyrbenta hjärta innan min kärlek kommer. Han kommer hit ikväll för att han saknar mig. Jag blir crybaby hela tiden!


( http://www.snyggareblogg.se )

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Underbara vän, jag blir rörd!

Jag är SÅ glad för att vi är vänner<3

2010-11-10 @ 22:10:46
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0