Idag är det fredag!

Ifall någon hade missat det...;)
Och det bästa av allt är att jag är ledig i helgen :) Jag jobbar iofs inte en enda helg i November pga en extra ledig helg så jag är mer än nöjd :)

Imorse jobbade jag med söta Mathilda. Det bästa var när vi kom fram till Stockholm och fick äta frukost på Espresso House :) Vi passade även på att titta på dom nya grupperna på jobbet. Turerna är inte roliga, men vi valde en grupp som kändes bäst...Vi ska söka till den båda två.


CrazyTina ringde mig igår och berättade om en grej som gjorde mig skitsur och det resulterade i att någon från och med imorse är ute ur mitt liv. För många chanser och för många gånger har personen gjort bort sig.
Det är synd att en sån grej ska behöva hända, men det var inte mitt val!


Samuel har skrattat åt mig här hemma för jag var sådär tokigt löjligt kär i honom förut. Hoppade runt och studsade och hade mig.
Han gör mig glad, vi är superkära och jag har ett så bra liv så då får man studsa och ha sig.
Nu är han och fiskar och jag sitter i soffan. Det finns ingenting att se på TV så det blir lite surf och kattgos.
Jag kanske sover när Samuel kommer hem eller så är jag vaken.
Det är skönt att han är ute och fiskar ikväll. Han behöver det och han får så bra energi av att fiska så det gynnar ju mig också :)


Jag provade understället som Mathilda skänkt till mig. Jag fick aldrig något av jobbet förra året och hon hade två så jag fick det ena.
Fy fan vad fult det är. Vitt med snorgröna sömmar. Och det hänger tyg lite här och var.  Jag fick Samuel att ta en bild på mig som jag kunde skicka till Mathilda.
Jag tror att hon har den som bakgrundsbild nu ;)


Trevlig helg godbitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0