Kvällssudd




47 och 37 bowlar.

Det är inte det lättaste att hitta skor till någon med så stora fötter som min pojkvän, MEN eftersom att jag är en super flickvän så lyckades jag.
Jag fick ont i mitt flickvänshjärta idag på väg ner till Göteborg, av tanken på att Samuel inte har några vinterkängor...(han går runt med gympaskor...........................)
Killen har hur bra kläder och skor som helst när han ska fiska, men inte annars... ;)
Så jag erbjöd mig att titta efter ett par kängor till honom på min rast.
Jag har sån tur för Samuel tycker om det som jag köper till honom i klädväg.
Jag hittade ett par kängor som jag tycker är snygga och jag fick godkänt att köpa med dom hem för provning.

Och dom satt helt perfekt på hans fötter och dom passar honom så himla bra!
Han är ju sjukt snygg hela tiden så det är klart att han ska vara snyggt klädd också ;)

En kollega idag frågade när jag och Samuel ska gifta oss ha ha det tyckte jag var lite roligt. I all välmening frågade hon det.
Jag förklarade att jag säger minst en gång i veckan att jag vill gifta mig med honom, men att det kommer att bli jag som får fria ;)
Då sa min kollega att hon tror att Samuel bara försöker spela svår ha ha ;)
Gör du det Samuel? ;)



Min nya grej är tydligen att riva ur eller skriva av recept som jag kommer över. Senast idag rev jag ut ett recept ur en tidning.
Jag tycker verkligen att det är roligt att laga mat och framför allt att baka!
Kan hända att det blir mer lussebullsbak på Fredag när jag är gräsänka!


Nu ska jag ta med katten och gå och sova.
Jag har lovat Samuel att leka lite med Leo i dörrspringan till toaletten som han alltid gör innan han ska sova när han sover här...dom där två alltså....söta :)



Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0