Nyår

Jag fick precis reda på att jag har fått ledigt på Nyårsafton och på Nyårsdagen :)
Jag är så himla glad för det! Jag kommer att få fira in ett nytt spännande år tillsammans med den som jag älskar mest av allt i hela världen.
Det spelar ingen roll vad vi gör, bara vi är tillsammans då.

Nu väntar jag bara besked om London i April. Jag vill verkligen åka med bästa tjejerna <3

Till helgen, någon utav dagarna, kommer mamma,pappa och syrran hit :) Det ska bli så roligt. Dom har inte varit här sen jag flyttade hit.....Jag har redan planerat vad jag ska laga för mat och vad jag ska baka ha ha :)

Och på Måndag kommer Emma och hälsar på och kanske Mathilda, beroende på hur hon jobbar.

Jag fick bilderna som jag framkallat på Max idag. Så söta så.

Jag har fortfarande träningskläder på mig även fast jag gett upp hoppet att det ska sluta att regna så att jag kan gå ut och gå...det är snart dags att byta om till jobbkläder och åka förbi och hämta plånboken som jag glömde igår...


Tre timmars kvartstid väntar ikväll i Stockholm.....suck och gäsp...

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad ska vi äta ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0