Svoooosch

Helger springer alltid förbi. Jag hinner inte ta ett djupt andetag förrän den är över känns det som
Nästa helg, största reshelgen på SJ, så jobbar jag, men sen jobbar jag inte en enda helg till i November. SKÖNT!

Den här helgen har varit jättebra.
I Fredags käkade jag och Samuel hemma hos mig och så sov vi där.
I Lördags lagades det lunch och sen körde Samuel mig till tåget för jag skulle till Örebro för att gå på SEKOfesten.
Det kändes skitjobbigt att åka ifrån honom, öven fast det bara skulle vara för 24 timmar. Jättemärklig känsla. Jag saknade honom så fort jag vinkat till honom från tågfönstret.

Jag klev av tåget på Örebrocentral och gick hem till Emma. Där väntade vi in Mathilda och sen korkade vi upp bubblet. Efter en liten stund kom även Tina. Jätteroligt att hon kom.
Vi hade det jätteroligt innan vi pallrade oss iväg till Liquid där vi träffade massor av kollegor.
Jag hade en jättebra kväll, jag var på riktigt bra humör och alla andra var också på bra humör.
Tack Christer för att du följde mig hem till Emma. Man ska inte gå hem ensam när det är mörkt.

Nu blir det att ladda för julbordet ;)

Jag och Emma låg i soffan halva söndagen och mådde väl sådär, men det var mysigt ändå. Vi dummade oss med kamera och pratade och skrattade. Sen blev jag bakis vid typ 12...nyktrade väl till då ;)

Världens bästa pojkvän hämtade mig vid tåget och så åkte vi och handlade så vi kunde laga mat och handla godsaker till kvällen.
Vi skulle egentligen ut till Mikkiz och Anders, men vi var sega båda två och klockan blev mycket innan vi hade ätit och så, men vi ska åka ut dit snart.

Den här veckan består mest av överliggningar. Närmare bestämt 3 stycken...SUCK! Jag vill sova hemma, bredvid Samuel.
Men men, det går bra, det vet jag ju.
Jag önskar bara att helger har en till dag så att jag kan få rå om Samuel lite mer.
Kärleken till honom djupnar hela tiden...Det är fantastiskt underbart att få uppleva det.

Nu måste jag skiljas från mina rosa mjukisbyxor med vita prickar och ta mig till affären...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0