Vakna?

Jag kan inte sova.
Mina fötter tar DÖD på mig. Dom värker och det känns som om dom ska brinna upp.
Samuel kliade mig under fötterna tidigare ikväll och det var så skönt så jag trodde jag skulle smälla av.
Jag vill väcka honom nu.
Jag vill krama honom och pussa honom i nacken så att han vaknar.
Jag vill att han ska hålla om mig och pussa mig på huvudet.
Kvällen gick så fort och han och katten ligger och sover sen två timmar tillbaka.

Fy vad jag älskar att vara kär i Samuel.


Senare idag, ja klockan är över tolv, så ska jag träffa Mathilda <3 Fika och bio. Det blir suveränt!
Jag tror inte att filmen vi ska se imorgon, Himlen är oskyldigt blå, är så stämningsfull som Hämnden var, så vi kan nog prassla med våra lakritsdumle papper ;)


Fötterna är svala, men ändå känns det som om dom ska brinna upp?!


Mr Music himself, vill att jag ska prova att recensera en skiva...Jag vet inte om jag kan... Jag har skrivit ner ett par rader, men kan jag?

Nehej jag kanske ska ta och gå ut och ställa mig i snön ett tag, så kanske branden i fötterna släcks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0