Vardag igen

Nu är det vardag igen, men jag har sån tur för jag är ledig idag också.
Igår var mamma,pappa och syrran hemma hos mig. Samuel var också där såklart.
Jag lagade Flygande Jakob och hade bakat en citronkaka till fikat.
Jag hoppas att dom kommer och hälsar på snart igen.
Jag och Samuel hade lite eget söndagsmys igår kväll och det var skönt att bara vara. Samuel pysslade lite och jag njöt mest av att bara vara. Det var längesen som vi sov hos honom men det gjorde vi inatt. Mysigt!
Idag kommer Emma och hälsar på mig :) Jag ska gå ner och möta henne vid tåget och så tar vi en lunch på stan innan vi går hem till mig och fikar.
På Tisdag och Onsdag blir det jobb, långa sena pass, jag jobbar en halvtimme in på Torsdagsnatten och blir ledig den dagen. En kort jobbdag på Fredag och sen ledig helg igen....sen blir det inte så jävla mysigt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0