En super Lördag

Jag blev väldigt förvånad imorse när jag vaknade av att Samuels väckarklocka gick igång och att han gick upp FÖRSTA gången som den ringde. Han är liksom Kungen av Snooze.
Men det är klart att han studsar upp ur sängen när han ska iväg och fiska ;)
Jag fick somna om och blev väckt med pussar när han skulle åka.
Hans glädje smittade av sig till mig. Han var som ett barn på julafton.
Jag saknar honom redan. Dom två senaste dagarna har varit väldigt bra och då blir det tomt när han åker iväg. Men jag har tur för han kommer hem sen och är glad och har haft en bra dag!
Jag ska alldeles strax göra mig iordning och åka till Örebro för att träffa min syster. Jag saknar henne sjukt mycket så det ska bli underbart att träffa henne idag. Lillasyrran liksom.
Solen skiner och det är väldigt kallt, men det gör ingenting, det blir en superfin dag.
Ikväll kanske vi ska dricka lite öl med Michaela och Johan. Oliver får dricka välling.
Jag tycker väldigt mycket om den där lilla familjen!
Jag kanske kommer med en uppdatering senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0