Fin Fredag

Imorse när Samuel åkte till jobbet hade jag sån huvudvärk, bakom vänstra ögat så jag orkade knappt krama honom. Halv nio vaknade jag ur min dvala och masade mig upp och blandade till en 2:a Treogrogg och la mig i sängen igen och försökte att ligga så stilla som jag bara kunde.
Halsen värkte på högra sidan och det kändes konstigt i bröstet som vanligt.
Jag ville bara dö.

Men eftersom att jag väntade besök av mina bästa vänner Emma och Mathilda så fick jag avbryta min dödsångest och åka till affären. Jag köpte lunch som jag förberedde innan jag hämtade dom på stationen.
Jag blev så glad och varm i hjärtat när jag såg dom komma gående på perrongen. Mina vänner, här för att hälsa på mig!
Dom mumsade glatt i sig av pizzan som jag gjort och vi åt nästan upp hela. Älskar vänner som älskar att äta ;)
Efter det så gick vi en promenad ner på stan och in på Hemköp för att köpa lite godis till mig till kvällen.
När vi kom hem igen så bjöd jag på fika. Jag hade bakat Ryttarkaka och så hade jag lite annat också.
Det var så härligt att ha dom här och vi pratade om allt möjligt och planerade inför Londonresan i vår och pratade om SEKOfesten nästa Lördag. Det ska bli så roligt!
Jag fick ett sååååå fint fat ifrån Indiska som dom vet att jag tycker om. TACK igen!!!

Det var tråkigt att lämna av dom på stationen. Jag ville att dom skulle stanna. Helst för alltid, men dom har lovat att komma och hälsa på mig snart igen. Och jag åker ju naturligtvis till Örebro snart igen.









Tack älskade vänner för att ni kom hit <3

Efter att jag lämnat tjejerna åkte jag hem till Samuel och bytte nycklar. Han ska komma hit och sova ikväll och eftersom det kan bli sent, fick han min nyckelknippa med nyckeln till porten. Jag har bara en sån.
Han är så snäll, som vill komma och se till mig även om jag kanske sover när han kommer.
Världens bästa pojkvän vad jag älskar dig!


När jag och tjejerna var ute och gick förut blev jag yr och konstig.
Nu känner jag mig väldigt trött och sådär löjligt matt i kroppen.
Nu blir det stenhård vila resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0