Krank





Titta så små dom är i videon!


Idag är jag hemma från jobbet. Det går tungt att andas. Jag antar det beror på förkylningen som jag aldrig blir av med, eller så är det någonting annat...
Jag får inte komma till en Vårdcentral här förrän jag listats om...Jag ska få en blankett hemskickad och sen ska jag skicka tillbaka den och efter det får jag söka vård här...
Men om det inte blir bättre får jag söka mig till Örebro...Känns bara surt att behöva åka ända dit för ett läkarbesök...
Jag trodde att det som rör mig flyttades med när jag folkbokförde mig här men inte...


Jag ska se om jag kan somna en stund i soffan med katterna, det kanske kan kännas lite bättre efter det.
Och kanske blir det lite bättre med hjälp utav pojkvänskramar ikväll...Ja hoppas får man göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0