Lediga dagar är bäst

I förmiddags åkte jag till Örebro för att träffa Linda. Vi hade stämt möte på Bara Vara men vi möttes redan i parkeringshuset av en slump.
Det är så skönt att träffa Linda. Vi har känt varandra sen...typ -98 -99. Men det var inte förrän till för några år sen som vi skulle behöva varandra på riktigt, på liv och död faktiskt.
Som vanligt gick käftarna i ett på oss mellan kaffeklunkar och smörgåstuggor.
Tack Linda för att du är en sån fin vän!

Jag åkte hem till mamma och pappa, busade med Rocco och hämtade min TV och fick en ring utav pappa som han hittat i en tvätthall,så gullig ha ha ;) . Jag körde mamma till jobbet och innan det svängde vi förbi mormor och morfar och sa hej. Mormor har gjort steg 2 av 2 i sin pacemakeroperation så det var skönt att se att hon var på benen.

Via antennen får jag in alla kanaler som ingår i ett normalt basutbud i min lägenhet. Så nu ska jag fundera om jag vill ha mina Boxerkanaler eller om jag ska nöja mig med dom kanalerna som finns gratis.

Blä jag har en aning ont i magen för att jag inte ätit på för många timmar...men snart kommer Samuel hem så då får jag äta...kanske ska tjuva en macka innan...


Igår umgicks jag med min svägerska nästan hela dagen. Timmarna bara flög förbi!
Vi var hemma hos mig en stund, på stan, lunchade på Kaffe Latte, åkte till en auktionsfirma i Kungsör och sen fikade vi där Samuels mamma börjat jobba lite extra. En jättebra dag och skönt att berätta lite om sig själv och få veta mer om Mikkiz.

Två jättebra lediga dagar med andra ord...

Nej dags att tjuva en macka...

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha den där gamla ringen försökte han tvinga på mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0