Måndag igen...


Jag satt med fyra kryssade nummer på min Bingolott och när femte numret kom blev jag ju jätteglad. Tills jag såg att jag vunnit en ny lott. Ha ha :) Samuel sa något i stil med: men vad faan?
Ja ja, så antingen får jag spela ensam på söndag eller rätta lotten på nätet dagen därpå.

Idag känns det som att det står någon på min bröstkorg och det låter inte vacker när jag hostar. Jag som trodde att min förkylning var bra!

När klockan ringde halv elva idag så var jag så trött så hälften vore nog. Jag skulle kunna sova hur mycket som helst verkar det som...
Men så tänker jag att jag har så mycket att se fram emot....det finns så många fina planer så då masar jag mig ur sängen tillslut...

Farfar har åkt in på sjukhus igen, två gånger samma vecka men nu ska han vara kvar där ett tag till dom får ordning på honom. Alltid nervöst...

Töntig som jag är så kan jag inte vänta med att träffa Samuel förrän på Torsdag kväll, så imorgon kväll åker jag dit och sover. Jag känner ett enormt behov av hans närhet just nu och det finns ingen anledning till att inte vara nära honom då när jag kan...


Nu ska jag lyssna på musik innan jag måste till jobbet...se om jag kan få fart på mig...wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0