Naturmupp

Finast ligger och sover sött, men jag kan inte sova. Jag är så nervös inför morgondagens tandläkarbesök.
Jag vet att det inte är farligt, jag kommer inte att dö och han lagar ingenting imorgon, det är bara en undersökning, men ändå...jag har så ont i magen!

Så jag sitter och surfar. Jag tittar lite på naturmupps kläder och skor. Jag måste inhandla ett par varma skor/kängor och termobrallor och en jacka så att jag kan vara med i vinter och fiska.
Jag kan inte sitta där ute med varmfodrade stövlar från DinSko och fuskpäls ifrån H&M liksom...
Så imorgon medans jag uträttar ärenden i Örebro ska jag passa på att handla.

Det är fantastiskt vad mycket man kan hitta på internet. Dom senaste dagarna har jag klickat hem böcker, film, skor och kläder och allt är på väg hem till mig ;)

Och så kan man hitta sitt livs kärlek på internet också. Det har jag verkligen gjort. Min fina Samuel.
Vi passar ihop. Vi är som ler och långhalm. Som handen i handsken. Som glass och chokladsås.
Tack älskade fina Samuel för att livet är så fint med dig. Min pojkvän. Min bästa vän.


Imorgon ska jag träffa Lisa. Min allra äldsta vän. Min vän sen 25 år tillbaka i tiden. Det ni! Det ska bli väldigt roligt att träffa henne. Jag vill höra allt om hennes liv och vad hon har för sig.


Jag har hittat ett köksbord också. Det ska köpas på söndag. Det var ett tag sen som jag hade ett köksbord så det ska bli trevligt att köpa ett ha ha :)
Det känns lite "onödigt" att köpa ett köksbord eftersom att vi tittar efter en lägenhet att köpa gemensamt, men man vet aldrig när rätt lägenhet dyker upp och ett billigt köksbord kan man kasta sen om man vill ;)


Inatt somnade jag på soffan. Jag gav upp att ligga i sängen när jag snurrat runt i två timmar och tankar och funderingar snurrade framför ögonen som ett kalejdoskop så jag gick ut till soffan och löste ett korsord och sen somnade jag och vaknade av att Samuel kom upp för att åka till jobbet.
Jag vill inte somna på soffan inatt.
Jag vill somna bredvid Samuel och känna hur gott han luktar...


Nu ska jag intala mig själv att tandläkarbesök är en pice of cake och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0