R.I.P Räven

Jag tror att jag körde på en räv inatt när jag körde hem ifrån jobbet.
Helt plötsligt kom den ut ur mörkret och på några sekunder velade den fram och tillbaka vart den skulle och så kom jag körandes och jag tror att sidan på min bil körde på räven...Men jag vet inte...det kändes som om någonting tog i sidan på bilen och jag skrek HELVETEEEEE och sen var det över...
Eftersom att det var mitt i natten så såg jag ingenting i backspegeln...
Efter tio minuter kommer det ytterligare en räv som precis klarar sig från att bli överkörd av mig.
Det är det jag hatar med att köra bil på natten. Alla djur som är ute och springer över vägen.


Jag vaknade upp i morse och var täppt i näsan och det kittlar i munnen och i halsen och jag kallsvettades när jag var i affären förut.
Jag vill verkligen inte bli förkyld.
Det är tur att jag är ledig imorgon och på torsdag ifall jag skulle bli förkyld, så jag kan bli bra igen.

Jag längtar efter Samuel. Jag vet att jag träffade honom igår, men jag längtar iallafall. Jag tycker inte om att sova ensam. Imorgon får jag sova bredvid honom igen.
Jag vaknar ofta på nätterna när jag inte sover bredvid honom, av att jag letar efter honom.
Och ibland när jag sover bredvid honom vaknar jag och ser så att han ligger där.
Jag är världens tönt!
7 månader på Fredag. Fast egentligen var det vi från första dagen vi träffades. 14 februari.
Nykär.
Men jag blir snarare merkär.
Känslorna för den där fina människan växer sig starkare för varje dag som går.

Imorgon ska jag träffa Mikkiz. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det spelar ingen roll vad vi gör, det ska bara bli roligt att umgås!

På Torsdag ska jag åka och hämta min TV som jag fått av mamma och pappa. Dom är så snälla och fina mot mig!
Så när jag fått ordning på TV:n får allt min särbo börja spendera lite tid hemma hos mig...Min TVtönt.

Jag tänkte igår att jag skulle fixa en massa saker här hemma innan jobbet...jag har plockat med kläder och sängkläder men det är allt..Ja lagat mat har jag också gjort...
Jag känner mig inte helt hundra och ogillar snor i näsan...

Och om det är någon som vill bli av med ett vitt rektangulärt köksbord så hör av er till mig!

Kommentarer
Postat av: Annica

lyx och få en tv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0