Svoooosch

Helgen bara sprang förbi. Jag hade en så bra och trivsam helg så det känns lite sorgligt att den är över faktiskt!

Mat, vin och bowling med småbarn på Strömpis dansgolv i fredags.
Trapphäng på Lördagen.
Soffmys, tacos och bastu med Mikkiz och Anders på Lördag kväll. Ja och Samuel förstås ;)
Kantarellplockning i drygt fyra timmar igår med Samuel och så film på kvällen.
Verkligen en toppenbra helg!

Nu ska jag alldeles snart gå ut och gå med Michaela och Oliver och så ska jag förbi Samuels mamma och rasta Gambo lite snabbt i trädgården då ordinarie hundvakten inte kunde rasta honom. Stackars får gå ut i trädgården med koppel på när jag kommer ha ha =) Men är man en stor rottweiler får man rastas så när jag kommer.

På onsdag har jag fått en extra ledig dag, en 0dag för att jag jobbat så mycket och på torsdag har jag ledig dag. Jobbhelgen är inte så farlig som tur är.

Bäst att klä på sig så inte Michaela och Oliver får vänta på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0