Torsdag!

I förmiddags tog jag mig hem till Michaela och lille Oliver som blivit förkyld. Jag tänkte att charmtrollet inte skulle le när han såg mig eftersom att han är sjuk, men det gjorde han. Sitt söta sneda leende och sen ett stort leende. Sen fortsatte han att le och skratta. Han är så härlig! Jag får verkligen bra energi utav den lille killen. Jag hade honom i knät en bra stund och busade med honom.
Jag fick smaka på bullarna som Johan bakat dagen innan. Dom var jättegoda.
Så skönt att sitta och prata om allt med Michaela. Vi kan verkligen prata om allting.
Jag har hittat en jättefin vän i Michaela.

Jag har lyssnat på musik ett par timmar.
Jag är inte direkt mottaglig för min farfar är på sjukhus och jag känner mig orolig och rastlös innan jag får veta hur det är med honom...

Jag ska hem till min särbo och äta ikväll. Jag åt lunch ensam och det är ju förjävla tråkigt så middagen blir med honom. Jag får se om jag sover kvar eller om jag går hem.

Jag hade helt vansinnigt ont i huvudet igår och idag har jag ont bakom ena ögat, typiskt migränaktigt, så jag tar tablett på tablett känns det som....Det är så otäckt att ha så där ont i huvudet som jag hade igår.

Imorgon jobbar jag mellan 05:00 och 11:52 sen är jag ledig hela helgen..så skönt!

Det känns som att jag byggt upp något slags tryck så att jag skulle behöva gråta en stund. Det brukar alltid kännas lite bättre efteråt.
Jag hoppas att min pojkvän kramar mig hårt när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0