Voila!

Jag var iväg förut och köpte medicin mot magkatarr. Jag är villig att tro på Mira, att det kan vara det. Så nu får vi se. Inatt hade jag väldigt ont så det vill jag inte uppleva igen.

Jag har även bakat för imorgon kommer Emma och Mathilda och hälsar på mig. Det har varit bestämt sen ett tag tillbaka och även fast jag är sjuk så vill jag verkligen att dom ska komma. Jag behöver piggas upp.

Annars händer det inte mycket...jag är mest bara väldigt trött. Idag sov jag till 10:44. Olikt mig. Hur mycket kan jag sova egentligen?
















Har alltid gillat Brigitte Bardot. Jag tycker om hennes hår! Jag är arg på mig själv för att jag blekt sönder mitt tjocka fina hår genom åren...och färgat och haft mig...Nu är mitt hår på utväxt. Nu ska det bli riktigt långt!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jävlar vad länge du sov :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0