A day off


Idag har jag varit ledig.
Jag tog tåget till Örebro och träffade Mathilda. Vi fikade, pratade om livsviktiga saker och tittade på människor som passerade utanför fönstret.
Sen gick vi en sväng på stan och handlade några saker och åt lunch.
Mathilda följde mig till tåget och så åkte jag hem fyra timmar efter att jag kommit dit.
Det var en jättebra ledig dag. Mathilda är en sån fin och sann vän. Vi kan prata om allting och vi har lika äcklig humor.
Tack för att jag får vara din vän Mathilda <3













Jag mår bra.
Jag funderar. Som vanligt!
Jag undrar, jag vrider och vänder på saker och jag längtar.
Och jag sover bäst bredvid Samuel. När vi inte sover ihop så vaknar jag mitt i natten och letar efter honom.
Häromnatten när jag gick upp för att åka till jobbet tänkte jag: vad har jag gett mig in på?!?
Svaret fick jag genom att vända på mig och titta på Samuel som sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0