All done!

Från och med idag har jag äntligen bara två hem. Mitt hem och så Samuels hem.
Det känns så skönt att flytt och städning är över.
Min hjärna och min kropp har varit så stressad så nu ska jag bara stressa ner dessa sista semesterdagar.

Min snygga särbo har namnsdag idag, så jag ska snart bege mig till affären och laga mat hemma hos honom.
Jag behöver en paus ifrån röran i lägenheten.

Min närmsta granne är en alkoholist som har likasinnade kompisar...det känns alltså som i Örebro ha ha =)
Min nya kompis, Michaela, har skickat sms och välkomnat mig till stan.
Imorgon bitti klockan 07 ska jag premiärtvätta i nya tvättsstugan.
Källarförråden är fulla av råttskit. Jag får ringa hyresvärden innan jag ställer ner en pryl där nere.
Imorgon ska jag till banken och fixa en ny dosa.
Min bil gick igenom besiktningen.
Imorgon ska jag lämna in min bil för ett billigt kamremsbyte.

Nehej mat var det...

Kommentarer
Postat av: Linn

Om du har swedbank så bör du skaffa ett till konto då köping envisas vara ett av få swedbanks i VÄRLDEN som är helt fristående.

2010-09-04 @ 00:50:28
URL: http://bully.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0