Allt om kärlek

I ett förhållande är man alltid två. Om det är ett normalt förhållande vill säga.
Ofta hittar man fel. Det slutar med att man blir överkörd, ledsen och oerhört besviken för att man lyckats träffa ännu ett arsel.
Eller, så vågar man tänka så långt som: det KAN ligga någonting i mitt eget beteende som bidrar till att det skiter sig gång på gång.
Vågar man det så är man modig.
Vad är det som skrämmer mig? Vad gör mig osäker?
Varför skrämmer det här mig? Varför gör det här mig osäker?
Om man vågar söka i sig själv så är man modig. Det tar låååång tid och man kanske behöver hjälp för att våga och förstå hur man ska rannsaka sig själv.
Det är inte en persons fel att två bråkar.
Det är så lätt att köra runt i samma hjulspår. Och glida in på fel sidospår hela tiden och glida ner i diket.
Om jag skulle vara tillräckligt påstridig och modig skulle jag ha sluppit en massa skit i mitt liv.
Men å andra sidan är jag glad för att jag inte var det.
Jag har lärt mig så otroligt mycket om mig själv och om andra.
Och jag skulle aldrig ha träffat Samuel och det vore världens miss ;)
Jag älskar känslan som byggs upp inuti mig när jag vet att när som helst kommer Samuel att komma in genom dörren för att han har slutat jobba för dagen. När det gått tre dagar sen senast vi sågs.
När han kommer in genom dörren vill jag studsa upp och ner, slänga mig runt hans hals och helst hoppa upp i hans famn.
Jag blir så jävla glad varje gång jag ser den där människan!
Det är så löjligt men fy vad underbart det är att känna så!
Ett fint och roligt förhållande som det aldrig bråkats eller tjafsats i. Det är bara en massa glädje.
Jag älskar det och jag önskar att alla som förtjänar det får uppleva samma sak.
Jag, Michaela och Oliver var ute och gick förut och åt lunch nere på stan :) Jag började skratta när vi var i centrum och jag kom på att jag faktiskt BOR här ha ha :)
Michaela är en så fin person. Vi har inte träffats alls många gånger om man tänker på det, men vi kan prata om allting. Ingenting är konstigt att ta upp.
Jag är så glad att jag fått en kompis här i Köping.
Oliver är underbar. Idag blev han full i bus och bara skrattade åt mig när jag skulle gå :)
Det är så härligt att ha honom hos mig för han verkar trivas hos mig. Det säger iallafall hans mamma ;)
Jag vill ha en egen bebis. En egen liten familj <3
Imorgon är jag ledig. Jag ska åka till Örebro och fika med bästaste Emma :) På kvällen ska jag hänga med mamma och syrran och senare på kvällen ska jag möta upp Emma och Mathilda för en öl.
Det kommer att bli världens bästa Fredag :)
Samuel skulle ut med en kompis och fiska, men kompisen bangade så Samuel blir inte ute så länge som han först sagt, men eftersom att jag har ett liv så ska jag fullfölja mina planer fast jag längtar efter en kväll med honom såklart :)
Jag saknar mina Örebrovänner så himla mycket. Och mamma och syrran. Pappa är ju inte hemma så det blir tjejkväll.
Jag blev helt galet glad när jag kom hem idag och såg att jag fått balkongen!!! En STOOOOOR superfin balkong! Dock går det inte att gå ut på den än för dom är nog inte riktigt klara, men vad glad jag blev :)
Och jag hade med en servicecoach idag på jobbet som tyckte att jag var superbra på mitt jobb, så det kan jag ju trycka upp under näsan på den som gnäller någon gång! BUUUUUUUUUUURRRRRN!
Jag är väldans glad idag :)

Kommentarer
Postat av: Annica

härligt att du är glad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0