En måndag

Fast jag ätit frukost, extra macka och fikat så fick jag super ont i magen förut. Så som jag kan få om jag inte ätit på länge...Det gör fortfarande ont och det är svårt att stå upprätt...
Men vad skönt att det var så längesedan jag senast hade ont så jag inte ens minns när det var!

Och så är jag nervös i magen. För att Samuel ska dra ut en visdomstand imorgon som kan vara besvärlig. Varför är JAG nervös när inte ens han är det?!
Nog för att jag har tandläkarskräck, men jag behöver väl inte vara rädd åt någon annan???
Det måste vara något fel på mig.

Jag skulle vilja gå ut en stund, för solen skiner, men magen gör ont och det blåser något helt galet utanför. Och jag blir galen när det blåser, så bäst att stanna inne och hålla humöret uppe.

Jag fikade och tog en repa på stan med Emma efter jobbet. Det var mysigt. Jag tycker om att umgås med Emma. Gulligast är när Emma tror att truckföraren hälsar på henne när han i själva verket tackar henne för att hon flyttar på sig ha ha =)

Jag börjar 03:54 inatt...jag gäspar redan nu...och slutar 14:48...lååång dag när man börjat mitt i natten...Men på Onsdag är jag ledig och då har jag inga planer alls...Tänkte träffa Michaela och Oliver men dom kan inte ses... Jag funderar på en sista svamptur i skogen....Om vädret är bra...

Nu längtar jag efter min särbo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0