Hello Hey!


En hälsning från mitt vardagsrum:



( Ja jag är trött och sliten. Det är höst. Who cares?! )

Min nya dator har webbkamera. Det hade min förra också men den fungerade aldrig.
Jag kan göra små videoinspelningar och lägga upp direkt på Youtube från programmet.
HERREGUD jag säger upp mig imorgon och börjar videoblogga på heltid!


Jag var på mitt gamla jobb idag. Jag fick ett sms idag om att M alltid frågar efter mig och att jag borde höra av mig till henne.
Så jag åkte dit och M blev så glad när hon såg mig även om hon inte kände igen mig först.
Jag vill inte ha sms från den som skickade, men är glad att jag åkte till gamla jobbet och pratade med M. Jag följde med in i mitt gamla lunchrum och satt med mina gamla kollegor på deras lunchrast.
Jag fick en massa frågor om mitt nya jobb. Nya och nya, jag har haft det i snart 3 år.
Det känns som en evighet sen jag jobbade där.
Det var en helt annan del i mitt liv.
Nästan en helt annan person som jobbade där.

Jag är så glad att jag tog mig igenom dom svåra åren så jag verkligen får leva La dolce vita nu.
Jag älskar mitt liv. Det gör jag verkligen!
Vad skönt det var att skriva det!
Jag älskar mitt liv!


Jag var hos Fia idag och fixade mina naglar. Fia är bäst och vi kan prata om allt.

Jag är hemma hos mig nu. Jag ska till min särbo och äta sen och sova över.
Inatt sov den där blyklumpen på mig, men det var mysigt. Han är trygg om han kan sova sådär konstigt ;)



Okej tre låtar:


The Easybeats - River deep mountain high

The Pretty Things - Come see me

The Spencer Davis Group - I`m a man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0