Höstdepp

...så kom den smygandes i år också...jag tänkte att den kanske skulle hålla sig borta i år...Jag hoppas att den stannar vid höstnedstämdhet och inte utvecklas till höstdepression.

Jag tycker att det är jobbigt med mörkret. Att kylan kommer. Och i år är jag rädd för att vintern ska bli som förra året. Jag fixar inte en till kaosvinter. Vem gör det?
En klok granne sa: det måste bli höst,vinter och vår för att det ska bli sommar.
Jag måste tänka så.

Samuel sa att vi kan mysa bort höstdeppigheten och det är till viss del sant givetvis. Men ändå...
Medan jag skriver det här, att jag känner mig höstnedstämd, får jag ett sms från Samuel där han skriver en artist och en låt och att den låten är som specialskriven till mig och då börjar jag storböla när jag lyssnar på låten på Spotify. Jag lyssnar på texten jättenoga...
Hur GÖR du Samuel? Hur kan du vara så här bra?

Låten är Just the way you are med Bruno Mars.

Så nu sitter jag här och gråter och snorar! Snygg brud...Och jag kom av mig helt i mitt bloggande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0